Klachten of verbeteringen
Moerman Clinic zet zich altijd zo goed mogelijk in om tot goede resultaten en een prettige behandeling te komen. Door tijd te nemen en veel uitleg te geven proberen wij u een kwalitatief hoog resultaat en beleving te geven. Helaas kan het ondanks onze inspanningen voorkomen dat u misschien niet helemaal tevreden bent of een klacht heeft. U mag dan ten alle tijden contact opnemen met Moerman Clinic of met onze geschillen organisatie DokH. Hieronder vindt u hier meer informatie over.
Wanneer u een klacht heeft over een behandeling of een product, dient u deze klacht zo spoedig mogelijk te melden, bij voorkeur rechtstreeks aan Moerman Clinic. U mag ook rechtstreeks bij de onafhankelijke geschillen organisatie de klacht melden. Moerman Clinic dient daarna binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Er zal door Moerman Clinic altijd naar een goede, reële oplossing gezocht worden. Wanneer een klacht gegrond is, zal Moerman Clinic de behandeling opnieuw uitvoeren zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels door de cliënt schriftelijk kenbaar is gemaakt dat behandeling zinloos is geworden. Indien Moerman Clinic en de client niet tot overeenstemming kunnen komen, kan het geschil voorgelegd worden aan een onpartijdige geschillen instantie. Moerman Clinic is zoals de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) aangesloten bij een onafhankelijk geschillen organisatie (DOKh).
U kunt eventuele geschillen ook eerst online voorleggen aan een Nederlands geschillen orgaan via het DOKh https://www.dokh.nl/geschillen-en-klachtenregeling/.
Alle geschillen tussen partijen, voortvloeiende uit aanbiedingen en overeenkomsten, hoe ook genaamd, zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Nederland.
Wat klanten van ons vinden
bekijk alle reviews
Annet
Ik heb een skinbooster behandeling gehad van Drs. Paula Blom. Zij heeft na duidelijk advies en uitleg de behandeling uitgevoerd. Paula neemt de tijd en stelt je op je gemak en ze is zeer deskundig.
Anneke
Zonet weer een behandeling gehad. Kimberly legt goed uit wat ze gaat doen. Er wordt naar je wensen geluisterd en ook wordt er goed met je mee gedacht...
Merel
Vandaag uitgebreide en fijne uitleg van de plasmage. Hierdoor kon een goed afgewogen beslissing worden genomen. Verder was de behandeling deskundig. Of de uitkomst ook zo goed is, moet nog blijken😉